ღهمسانღ

ღهمسانღ

ღEl ClONღ

سلام دوستای خوشملم!درسته که لوکس بلاگ گند زد به وبلاگمو همه ی پست هایی رو که گذاشته بودم رو پاک کرد ولی من تسلیم نمیشم!!!و میخوام از همین الان وبلاگ همسانم رو دوباره شروع کنم!!پس شما هم با نظراتون کمکم کنین!!اگه هر پست نظراش از 10 تا کمتر بود وبمو حذف میکنم!ببخشید این جوری میگم آخه وقتی نظر نمیدین انگار آدم باری خودش مطلب میذاره!خب پست بعدیم یک کلیپ فوق العاده از رقص جیده!!
منتظر باشید تا پست بعد....!

http://up6.iranblog.com/files/21Hamsan.png



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت13:24---6 دی 1393
سلام عزیزم
عاشق وبلاگتم
عزیزم میشه کلیپا و اهنگای رقصای جید رو بزاری؟


سارا
ساعت12:02---17 ارديبهشت 1392
سلام من از طرفدارای سرسخت ساندرا هسم همه ی رقصاشم دانلود کردم میشه بازم ازش چیزی بذاری واقعا احتیاج دارم چن وقته دیگه خبری ازش ندارم

zahede
ساعت1:20---18 اسفند 1391
merci
midooni cheghad gashtam
zahmat keshidi
nabandi inja ro ha
jeid tamoom shod vali vebeto naband o edame bede


عسل
ساعت2:07---5 آذر 1391
سلام جایی سراغ نداری بشه اینو کامل دانلود کرد؟

وبتو نبندی هااا خیلی خوب کار کردی


الهام
ساعت20:20---29 خرداد 1391
سلام سارا جون خواهش می کنم دانلود رقص شمشیر جید برای زین هم بزار
خواهش می کنم


افی
ساعت11:36---10 دی 1390
سلام عزیزم منم عاشق همسان هستم ولی از همه بیشترعاشق کارتل لطف کن چنتامطلب هم درموردکارتل بذارمن زبان کلمبیایی بلدنیستم برم سرچ کنم تروخداااااااااااااااااااا

Best Friend
ساعت21:10---1 دی 1390
ای اقا چیزی نگو که دلم خونه

لوکس بلاگ لطف کرد امروز هم 32 تا از مطالب منو حذف کرد دیگه نمی دونم چی کار کنم

ایا من هم مثل تو خواهم شد نمی دونم

در ضمن این فیلمی که گذاشتی کلا
خطرناکه بنابراین توصیه می کنم خیلی وارد ماجرا نشی خصوصا ...


tania
ساعت22:54---13 آبان 1390
salam web kheyli kheyli bahali dari be manam sar bezan nazar yadet nare

shahrzad
ساعت20:38---12 آبان 1390
mishe lotfan raghs sham shir jid barai said ke dar avalesh bod bezari

ماریانا
ساعت20:18---7 آبان 1390
راستی عکسمو توی درباره من گذاشتم

ماریانا
ساعت20:16---7 آبان 1390
عالییییییییییییییییییییییییییی یی


نظر هم بدههههههههههههههههه


معین
ساعت13:33---29 مهر 1390
سلام منم یه وبلاگ دارم اما فقط درباره ی همسان نیست به حر حال حاضری با هم تبادل لینک کنیم اگه حاضری منو با اسم (بزرگ ترین وبلاگ ترفداران فارسی1) لینک کن و بهم نظر بده تا به چه اسمی لینکت کنم

یسنا
ساعت15:31---15 مهر 1390
توجه توجه به همه ی کاربران عزیز میگم وبم افتتاح شد بیاین هرچی میخواین تو نظرا بگین آدرس وبلاگم www.ava.com.loxblog.com

زی زی
ساعت16:00---12 مهر 1390
سلام

من یه صحنه از همسانو میخوام که جدید نیس. همون که جید تازه بچه دار میشه و میخواد با بچش فرار کنه. بعد گریه میکنه و به پای سعید میفته که بذار پیش بچه بمونم.

من این قسمتشو میخوام البته دوبلشو.

خواهش میکنم برام بذارش.

مرسی
پاسخ:باشه اگه پیدا کردم حتما میزارم!


کیمیا
ساعت22:13---6 مهر 1390
سلام سارا جون وبت خیلی قشنگه راستی میشه اون کیلیپی که جید برای زین میرقصه بزارییا کیلیپی که جید جلو ماریسا میرقصه اگه بزاری ممنون میشم
پاسخ:باشه عزیز دلم حتما میذارم!


نگار
ساعت20:14---23 شهريور 1390
سلام سارا جونم!خوبی عزیزمممممم؟؟؟؟؟؟
یه سوال دارم ازت!!!!!!وقتی این عکسارو تو پاورپوینت به هم وصل کردم!بعد چجوری کدشو بذارم تو قالبم؟؟؟؟؟؟کمکم میکنی؟؟؟


نگار
ساعت13:16---21 شهريور 1390
سلام عزیزم مرسی لینکم کردی من با چی لینکت کنم؟؟EL CLON ؟؟پاسخ:آره گلم!

مهسا
ساعت1:12---21 شهريور 1390
سلام خوبی ساراجووووون میتونی کد موزیک وبت رو برام خصوصی تو نظرات بفرستی؟
پاسخ:آره گلممم!!فقط باید پیداش کنم!


پریسا
ساعت10:59---20 شهريور 1390
چه جوری عکس بالای وبتو عوض می کنی؟

ناصر
ساعت20:36---18 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ با حالی داری من از سریال همسان خیلی خوشم میاد عالیه دستت درد نکنهپاسخ:مرسی عزیزم!!بازم سر بزن!

پریسا
ساعت12:00---18 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم یکم بیشتر مطلب بذار راستی کلیپ رقص جید خیلی قشنگ بود منم یک وب دارم حتما سر بزن و نظر بده.

چند تا کلیپ از رقص جید دارم ببین

خداحافظ.پاسخ:باشه عزیزم!!مرسی که سر زدی!


رومینا
ساعت0:36---11 شهريور 1390
سارا جون تو رو خدا از جید و لوکاس و بقیه ی زوجا کلیپ بدون سانسور نذار اخه شنیدم صحنه هایی مثل تجاوز و روابط جنسی پیگرد قانون دارن!راستی از ناتالیا و الساندرو هم ویدیو بزار میای فردا توی وبی که بهت ادرسشو دادم و اسمش اخبار لاتینه چت کنیم؟؟؟؟راستی به اون دوستت ناتالیا بگو وبش خییییییییلی خوشگله ولی متاسفانه نشد نظر بدم!!!

راستی یه وب زدم!!!!

http://elizabethnice.blogfa.com/
پاسخ:باشه عسیسم!


مهلا
ساعت20:57---10 شهريور 1390
بخشید.میشه راهنماییم کنید چطور اسم وبلاگم پایین ویدئویی که میخوام واسه دانلود بذارم نوشته بشه؟پاسخ:سلام عزیزم!این دقیقا چیزیه که منم میخوام بدونم!!آخه منم میخوام آدرس سایت خودم بنویسم!

پردیس
ساعت10:41---10 شهريور 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااام عشقممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممم می دونم می تونی وبتو بهتر از قبل هم بسازیییییییییییییییییییییییییی ییییییی موفق باشیییییییییی دوست دارممممممممممپاسخ:مرسیییییییییییییی گل خوشششگلللللمممممم!!!:X:X:X:X:X:Xمنم خییییلییییییییییی دوستت دارمممم!!:X:X:X

ناتالیا
ساعت22:35---5 شهريور 1390
سارا جون کارت عالیه. پردیس جون میگم لطفا به وبلاگم سر بزن تو قسمت نظرات نظر بده چون کارت دارم.هرچی ادرس وبلاگت رو میزنم وبت رو باز نمیکنه چرا؟؟؟؟

hamsan-world.mihanblog.com
پاسخ: مرسی گلم!


الهام
ساعت22:33---4 شهريور 1390
به امید موفقیتپاسخ:مرسی!

ifj
ساعت21:54---3 شهريور 1390
doset daramپاسخ:مرسییییی

پردیس
ساعت4:16---3 شهريور 1390
خوشحاااااااااااااااااااااااااا اااااااااالم لوکس بلاگ درست شده و می تونم وبتوووووووو ببینم عزیییییییییییییییییییییییییییی یییزمپاسخ:مرسی گل خوشگلم!عاشقتم!!!!!!!!

elinam
ساعت16:11---27 تير 1390
saalam khobi/pas vebet keh dir upp mishe / aslan upp nemishe / zodi upp kon bashe dostet daram / rasty chera in ghad veb misazi 1 doneh besaz barat hamashon

سپی بانو
ساعت17:50---25 تير 1390
vay man kheyli hamsano dost daram alanam dastanesh jaleb shoode zooodii up konid پاسخ:باشه گلم حتما!!همین فردا آپ میکنم!

مهسا
ساعت13:55---25 تير 1390
سلام عزیزم اگه خواستی ودوست داشتی میشه من یکی از نویسندگان وبلاگت بشم وتو هم یکی ازنویسندگان وبلاگ من؟؟؟پاسخ:معلومه که میشه عزیز دلم!!

رومینا
ساعت8:52---25 تير 1390
موفق باشی.حالا کی رو توی همسان دوس داری؟من ماریسا رو.امیدوارم به زودیت به دیریت نباشهپاسخ:من تو همسان عاشق جیدم!!!ماریسا هم خوشگله!!!نه عزیزم زود میزنم!

پردیس
ساعت20:03---24 تير 1390
سلام امیدوارم موفق باشی گلم
پاسخ:سلام مرسی عزیییییییییزم!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Sara ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamsan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com